【BMW R1150GS】 OHLINS リアサスペンション

価格97605円

■商品番号BM425■商品概要使用部位:フロント・シリンダー構造:シングルチューブ・ピストン径:46mm・シリンダー内フリーピストン:なし・リバウンド(伸側)減衰力調整機能:ありタイプ形状:S46ER1弊社取扱のオーリンズはカロッツェリア ジャパンの正規輸入品です。■適合車種▼BMWR1150GS 00-03R1100GS 94-00■詳細説明【S46 リアショックアブソーバーの主な特徴・メリット】・車種別専用設計・スクーターからツアラー、ハイパースポーツまで幅広いラインナップ・シングルチューブ&多段積層バルブにより、全速度域において正確で安定した減衰力を発生・高い加工精度と高品質素材による優れた初期作動性・適正なスプリングプリロード量と、リニアなフィーリングのシングルレートスプリング・完全分解設計コンセプト。オーバーホールすることで性能の回復が可能・オプションスプリングを多数設定。ライダーや車両に合わせたセッティングが可能■注意点font color=#ff0000弊社取扱のオーリンズ製品は全てカロッツェリアジャパンの正規輸入品です。/font※画像はイメージです。ご購入に際しましては、表記しております各種諸元ををよくご確認の上お買い求め下さい。また、商品説明のテキストについては、当該グレードの代表モデルのものとなっておりますので、こちらも改めてスペックをよくご確認下さい。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 OHLINS リアサスペンション

価格107564円

■商品番号BM940■商品概要使用部位:リア・シリンダー構造:シングルチューブ・ピストン径:46mm・シリンダー内フリーピストン:内蔵・リバウンド(伸側)減衰力調整機能:あり・スプリング・プリロード調整:ホース式油圧アジャスタータイプ形状:S46DR1S弊社取扱のオーリンズはカロッツェリア ジャパンの正規輸入品です。■適合車種▼BMWR1150GS 00-03 ■詳細説明【S46 リアショックアブソーバーの主な特徴・メリット】・車種別専用設計・スクーターからツアラー、ハイパースポーツまで幅広いラインナップ・シングルチューブ&多段積層バルブにより、全速度域において正確で安定した減衰力を発生・高い加工精度と高品質素材による優れた初期作動性・適正なスプリングプリロード量と、リニアなフィーリングのシングルレートスプリング・完全分解設計コンセプト。オーバーホールすることで性能の回復が可能・オプションスプリングを多数設定。ライダーや車両に合わせたセッティングが可能■注意点font color=#ff0000弊社取扱のオーリンズ製品は全てカロッツェリアジャパンの正規輸入品です。/font※画像はイメージです。ご購入に際しましては、表記しております各種諸元ををよくご確認の上お買い求め下さい。また、商品説明のテキストについては、当該グレードの代表モデルのものとなっておりますので、こちらも改めてスペックをよくご確認下さい。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 OHLINS リアサスペンション

価格107564円

■商品番号BM215■商品概要使用部位:リア・シリンダー構造:シングルチューブ・ピストン径:46mm・シリンダー内フリーピストン:内蔵・リバウンド(伸側)減衰力調整機能:あり・スプリング・プリロード調整:ホース式油圧アジャスタータイプ形状:S46DR1S弊社取扱のオーリンズはカロッツェリア ジャパンの正規輸入品です。■適合車種▼BMWR1150GS Adventure 02-05 ■詳細説明【S46 リアショックアブソーバーの主な特徴・メリット】・車種別専用設計・スクーターからツアラー、ハイパースポーツまで幅広いラインナップ・シングルチューブ&多段積層バルブにより、全速度域において正確で安定した減衰力を発生・高い加工精度と高品質素材による優れた初期作動性・適正なスプリングプリロード量と、リニアなフィーリングのシングルレートスプリング・完全分解設計コンセプト。オーバーホールすることで性能の回復が可能・オプションスプリングを多数設定。ライダーや車両に合わせたセッティングが可能■注意点font color=#ff0000弊社取扱のオーリンズ製品は全てカロッツェリアジャパンの正規輸入品です。/font※画像はイメージです。ご購入に際しましては、表記しております各種諸元ををよくご確認の上お買い求め下さい。また、商品説明のテキストについては、当該グレードの代表モデルのものとなっておりますので、こちらも改めてスペックをよくご確認下さい。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 OHLINS リアサスペンション

価格97605円

■商品番号BM216■商品概要使用部位:フロント・シリンダー構造:シングルチューブ・ピストン径:46mm・シリンダー内フリーピストン:なし・リバウンド(伸側)減衰力調整機能:ありタイプ形状:S46ER1弊社取扱のオーリンズはカロッツェリア ジャパンの正規輸入品です。■適合車種▼BMWR1150GS Adventure 02-05 ■詳細説明【S46 リアショックアブソーバーの主な特徴・メリット】・車種別専用設計・スクーターからツアラー、ハイパースポーツまで幅広いラインナップ・シングルチューブ&多段積層バルブにより、全速度域において正確で安定した減衰力を発生・高い加工精度と高品質素材による優れた初期作動性・適正なスプリングプリロード量と、リニアなフィーリングのシングルレートスプリング・完全分解設計コンセプト。オーバーホールすることで性能の回復が可能・オプションスプリングを多数設定。ライダーや車両に合わせたセッティングが可能■注意点font color=#ff0000弊社取扱のオーリンズ製品は全てカロッツェリアジャパンの正規輸入品です。/font※画像はイメージです。ご購入に際しましては、表記しております各種諸元ををよくご確認の上お買い求め下さい。また、商品説明のテキストについては、当該グレードの代表モデルのものとなっておりますので、こちらも改めてスペックをよくご確認下さい。

詳細を確認する

【セール特価!】 【BMW R1150GS】 HYPERPRO リアスプリング

価格21052円

■商品番号22091531■適合車種▼BMWR1150GS ADVENTURE ■詳細説明安全性能にこだわったサスペンションスプリング。しなやかにタイヤが路面に追従し、バネの反発力によりタイヤの接地力が向上します。● コーナー手前のブレーキング時におけるキャスタの変化を適正化し、次の動作に移りやすくします。コーナリング中の細かなギャップを吸収し、乗り手の邪魔となる振動をなくします。● 通常のスプリングと違い一定のバネレートがないため、共振する事がありません。● コンピューター制御の工作機械で巻き取られたスプリングにショット処理を施し、性能の劣化につながる表面の微細なキズを取り除きます。さらに、完成後には一本ずつテスターによる性能検査が行われます。● ハイパープロ社の本拠地オランダでは、救急バイク全車にハイパープロのスプリングが装着されています。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 Matris リアサスペンション モノショック

価格139136円

■商品番号009-MB302A.22IS■商品概要仕様:Type-K+IS■適合車種▼BMWR1150GS Adventure 99-04 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 Matris リアサスペンション モノショック

価格102149円

■商品番号009-MB302.05C■商品概要仕様:Type-K■適合車種▼BMWR1150GS 99-04 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

詳細を確認する

【セール特価!】 【BMW R1150GS】 HYPERPRO フォークスプリング

価格18947円

■商品番号22091540■適合車種▼BMWR1150GS ■詳細説明安全性能にこだわったサスペンションスプリング。しなやかにタイヤが路面に追従し、バネの反発力によりタイヤの接地力が向上します。● コーナー手前のブレーキング時におけるキャスタの変化を適正化し、次の動作に移りやすくします。コーナリング中の細かなギャップを吸収し、乗り手の邪魔となる振動をなくします。● 通常のスプリングと違い一定のバネレートがないため、共振する事がありません。● コンピューター制御の工作機械で巻き取られたスプリングにショット処理を施し、性能の劣化につながる表面の微細なキズを取り除きます。さらに、完成後には一本ずつテスターによる性能検査が行われます。● ハイパープロ社の本拠地オランダでは、救急バイク全車にハイパープロのスプリングが装着されています。■注意点※画像はイメージです。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 Matris リアサスペンション モノショック

価格139136円

■商品番号009-MB302.22IS■商品概要仕様:Type-K+IS■適合車種▼BMWR1150GS 99-04 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 Matris リアサスペンション モノショック

価格102149円

■商品番号009-MB302A.05C■商品概要仕様:Type-K■適合車種▼BMWR1150GS Adventure 99-04 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

詳細を確認する

【セール特価!】 【BMW R1150GS】 HYPERPRO フォークスプリング

価格18947円

■商品番号22091530■適合車種▼BMWR1150GS ADVENTURE ■詳細説明安全性能にこだわったサスペンションスプリング。しなやかにタイヤが路面に追従し、バネの反発力によりタイヤの接地力が向上します。● コーナー手前のブレーキング時におけるキャスタの変化を適正化し、次の動作に移りやすくします。コーナリング中の細かなギャップを吸収し、乗り手の邪魔となる振動をなくします。● 通常のスプリングと違い一定のバネレートがないため、共振する事がありません。● コンピューター制御の工作機械で巻き取られたスプリングにショット処理を施し、性能の劣化につながる表面の微細なキズを取り除きます。さらに、完成後には一本ずつテスターによる性能検査が行われます。● ハイパープロ社の本拠地オランダでは、救急バイク全車にハイパープロのスプリングが装着されています。■注意点※画像はイメージです。

詳細を確認する

【セール特価!】 【BMW R1150GS】 HYPERPRO リアスプリング

価格21052円

■商品番号22091541■適合車種▼BMWR1150GS ■詳細説明安全性能にこだわったサスペンションスプリング。しなやかにタイヤが路面に追従し、バネの反発力によりタイヤの接地力が向上します。● コーナー手前のブレーキング時におけるキャスタの変化を適正化し、次の動作に移りやすくします。コーナリング中の細かなギャップを吸収し、乗り手の邪魔となる振動をなくします。● 通常のスプリングと違い一定のバネレートがないため、共振する事がありません。● コンピューター制御の工作機械で巻き取られたスプリングにショット処理を施し、性能の劣化につながる表面の微細なキズを取り除きます。さらに、完成後には一本ずつテスターによる性能検査が行われます。● ハイパープロ社の本拠地オランダでは、救急バイク全車にハイパープロのスプリングが装着されています。

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GS用】Touratech サスペンション フロント用ショックアブソーバー BMW R1150GS (2000-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-040-5877-0●適合付帯条件:2000年以降(BMW・R1150GS)●備考:This shock absorber has been specially configured for the Telelever front wheel suspension on the BMW R1150GS. The strengths of the Telelever system* are reinforced by the fine response characteristics of the Touratech shock absorber. The large adjustment range has enabled us to modify the front of the bike to meet even the extreme requirements of long-distance touring with lengthy off-road stretches and heavy loading. The floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To adjust your bike’s balance ? depending on the type of rear shock absorber that is fitted ? the preload can be adjusted using the adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the front of the BMW R1150GS.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for nearly all possible loading conditions on the front of the bike.=> A higher spring rate only makes sense if there is significantly greater weight on the front (modifications/conversions).=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the possible components for the rear of the BMW R1150GS are:=> Touratech Suspension *rear* shock absorber for BMW R1150GS type *Level1* 01-040-5862-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The Level1 shock absorber configured here with its adjustment capabilities is very well suited to this type of motorcycle. Essentially the front suspension only needs to be adjusted once for the suspension setup as a whole.The interplay of the shock absorber and the BMW Telelever means that no further adjustments for a full/empty tank or tank bag are necessary while riding. Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.+ Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Gives a finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> This shock absorber can even be fitted in the small installation space on the front end of the BMW R1150GS.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GS用】Touratech サスペンション フロント用ショックアブソーバー BMW R1150GS (2000-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-040-5877-0●適合付帯条件:2000年以降(BMW・R1150GS)●備考:This shock absorber has been specially configured for the Telelever front wheel suspension on the BMW R1150GS. The strengths of the Telelever system* are reinforced by the fine response characteristics of the Touratech shock absorber. The large adjustment range has enabled us to modify the front of the bike to meet even the extreme requirements of long-distance touring with lengthy off-road stretches and heavy loading. The floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To adjust your bike’s balance ? depending on the type of rear shock absorber that is fitted ? the preload can be adjusted using the adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the front of the BMW R1150GS.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for nearly all possible loading conditions on the front of the bike.=> A higher spring rate only makes sense if there is significantly greater weight on the front (modifications/conversions).=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the possible components for the rear of the BMW R1150GS are:=> Touratech Suspension *rear* shock absorber for BMW R1150GS type *Level1* 01-040-5862-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The Level1 shock absorber configured here with its adjustment capabilities is very well suited to this type of motorcycle. Essentially the front suspension only needs to be adjusted once for the suspension setup as a whole.The interplay of the shock absorber and the BMW Telelever means that no further adjustments for a full/empty tank or tank bag are necessary while riding. Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.+ Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Gives a finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> This shock absorber can even be fitted in the small installation space on the front end of the BMW R1150GS.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GS用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW R1150GS (2000-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-040-5862-0●適合付帯条件:2000年以降(BMW・R1150GS)●備考:This shock absorber is the right choice for normal touring on the BMW R1150GS. This type of shock absorber offers a large adjustment range with plenty of reserves to meet the demands of motorbike travel. Its floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To compensate for large luggage loads, the spring preload can be adjusted using an adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW R1150GS.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> The matching component for the front of the BMW R1150GS is the:=> Touratech Suspension *front* shock absorber for BMW R1150GS type *Level1* 01-044-5877-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The equipment fitted here, with its adjustment capabilities, is sufficient if the suspension only occasionally needs to be adjusted for different loading conditions.Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium. *** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.*** Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye. *** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GS用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW R1150GS (2000-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-040-5862-0●適合付帯条件:2000年以降(BMW・R1150GS)●備考:This shock absorber is the right choice for normal touring on the BMW R1150GS. This type of shock absorber offers a large adjustment range with plenty of reserves to meet the demands of motorbike travel. Its floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To compensate for large luggage loads, the spring preload can be adjusted using an adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW R1150GS.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> The matching component for the front of the BMW R1150GS is the:=> Touratech Suspension *front* shock absorber for BMW R1150GS type *Level1* 01-044-5877-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The equipment fitted here, with its adjustment capabilities, is sufficient if the suspension only occasionally needs to be adjusted for different loading conditions.Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium. *** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.*** Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye. *** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GSアドベンチャー用】Touratech サスペンション フロント用ショックアブソーバー BMW R1150GS ADV (2002-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-041-5875-0●適合付帯条件:2002年以降(BMW・R1150GS Adventure)●備考:This shock absorber has been specially configured for the Telelever front wheel suspension on the BMW R1150GS Adventure. The strengths of the Telelever system* are reinforced by the fine response characteristics of the Touratech shock absorber. The large adjustment range has enabled us to modify the front of the bike to meet even the extreme requirements of long-distance touring with lengthy off-road stretches and heavy loading. The floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To adjust your bike’s balance ? depending on the type of rear shock absorber that is fitted ? the preload can be adjusted using the adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the front of the BMW R1150GS Adventure.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for nearly all possible loading conditions on the front of the bike.=> A higher spring rate only makes sense if there is significantly greater weight on the front (modifications/conversions).=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the possible components for the rear of the BMW R1150GS Adventure are:=> Touratech Suspension *rear* shock absorber for BMW R1150GS ADV type *Level1* 01-041-5860-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The Level1 shock absorber configured here with its adjustment capabilities is very well suited to this type of motorcycle. Essentially the front suspension only needs to be adjusted once for the suspension setup as a whole.The interplay of the shock absorber and the BMW Telelever means that no further adjustments for a full/empty tank or tank bag are necessary while riding. Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.+ Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Gives a finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> This shock absorber can even be fitted in the small installation space on the front end of the BMW R1150GS.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GSアドベンチャー用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW R1150GS ADV (2002-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-041-5860-0●適合付帯条件:2002年以降(BMW・R1150GS Adv.)●備考:This shock absorber is the right choice for normal touring on the BMW R1150GS Adventure. This type of shock absorber offers a large adjustment range with plenty of reserves to meet the demands of motorbike travel. Its floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To compensate for large luggage loads, the spring preload can be adjusted using an adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW R1150GS Adventure.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> The matching component for the front of the BMW R1150GS Adventure is the:=> Touratech Suspension *front* shock absorber for BMW R1150GS ADV type *Level1* 01-041-5875-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The equipment fitted here, with its adjustment capabilities, is sufficient if the suspension only occasionally needs to be adjusted for different loading conditions.Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium. *** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.*** Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye. *** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GSアドベンチャー用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW R1150GS ADV (2002-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-041-5860-0●適合付帯条件:2002年以降(BMW・R1150GS Adv.)●備考:This shock absorber is the right choice for normal touring on the BMW R1150GS Adventure. This type of shock absorber offers a large adjustment range with plenty of reserves to meet the demands of motorbike travel. Its floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To compensate for large luggage loads, the spring preload can be adjusted using an adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW R1150GS Adventure.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> The matching component for the front of the BMW R1150GS Adventure is the:=> Touratech Suspension *front* shock absorber for BMW R1150GS ADV type *Level1* 01-041-5875-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The equipment fitted here, with its adjustment capabilities, is sufficient if the suspension only occasionally needs to be adjusted for different loading conditions.Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium. *** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.*** Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye. *** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

TOURATECH ツラーテック【R1150GSアドベンチャー用】Touratech サスペンション フロント用ショックアブソーバー BMW R1150GS ADV (2002-) タイプ:レベル1

価格110918円

●メーカー品番:01-041-5875-0●適合付帯条件:2002年以降(BMW・R1150GS Adventure)●備考:This shock absorber has been specially configured for the Telelever front wheel suspension on the BMW R1150GS Adventure. The strengths of the Telelever system* are reinforced by the fine response characteristics of the Touratech shock absorber. The large adjustment range has enabled us to modify the front of the bike to meet even the extreme requirements of long-distance touring with lengthy off-road stretches and heavy loading. The floating piston design and fine damping adjustment enable a more suitable suspension setup and better balance than is possible with the bike manufacturer’s standard components. To adjust your bike’s balance ? depending on the type of rear shock absorber that is fitted ? the preload can be adjusted using the adjustment tool. The damping setting on this Level1 shock allows the necessary degree of control over the bump and rebound to adjust the shock absorber to suit your individual ride comfort requirements. Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the front of the BMW R1150GS Adventure.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for nearly all possible loading conditions on the front of the bike.=> A higher spring rate only makes sense if there is significantly greater weight on the front (modifications/conversions).=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the possible components for the rear of the BMW R1150GS Adventure are:=> Touratech Suspension *rear* shock absorber for BMW R1150GS ADV type *Level1* 01-041-5860-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.The Level1 shock absorber configured here with its adjustment capabilities is very well suited to this type of motorcycle. Essentially the front suspension only needs to be adjusted once for the suspension setup as a whole.The interplay of the shock absorber and the BMW Telelever means that no further adjustments for a full/empty tank or tank bag are necessary while riding. Characteristics of the Touratech Suspension Level1 shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum. => Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles. => The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.+ Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids ? oil and nitrogen ? allowing them to work separately.*** Gives a finer shock absorber response. *** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks). *** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> This shock absorber can even be fitted in the small installation space on the front end of the BMW R1150GS.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate. Please fill out our suspension check form and send it back to us.If you have any further questions, we will be happy to advise you. Contact us.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

bitubo ビチューボ【R1150GS用】シングルリア・フロントショックセット GrandPrix BMW(HKX92)

価格257256円

●メーカー品番:・00063559●適合付帯条件:1999-2003年(R1150GS)●シリーズ名:GrandPrix BMW●タイプ:HKX92●備考:フロント&リアショックのコンプリートキット。サスペンションチューンにとって前後サスのバランスは重大な課題です。Grand PrixBMWシリーズは、あらゆるマシンとライダーから吸い上げた膨大なデータを基に、フロントショックとリアショックのマッチングを追求した前後サスのセットキットで す。●写真:写真はイメージです。実際の商品とは異なります。●納期について:輸入元取寄せ商品となりまして、ご注文頂きましてから輸入元へ発注後、本国からの取寄せとなりますので、納期にお時間頂きます。予めご了承ください。また、ご注文後のキャンセルもお受け致しかねますので、納期につきましては先にお問合せ下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

bitubo ビチューボ【R1150GSアドベンチャー用】シングルリア・フロントショックセット GrandPrix BMW(HKX92)

価格257256円

●メーカー品番:・00063567●適合付帯条件:2002-2004年(R1150GS Adventure)●シリーズ名:GrandPrix BMW●タイプ:HKX92●備考:フロント&リアショックのコンプリートキット。サスペンションチューンにとって前後サスのバランスは重大な課題です。Grand PrixBMWシリーズは、あらゆるマシンとライダーから吸い上げた膨大なデータを基に、フロントショックとリアショックのマッチングを追求した前後サスのセットキットで す。●写真:写真はイメージです。実際の商品とは異なります。●納期について:輸入元取寄せ商品となりまして、ご注文頂きましてから輸入元へ発注後、本国からの取寄せとなりますので、納期にお時間頂きます。予めご了承ください。また、ご注文後のキャンセルもお受け致しかねますので、納期につきましては先にお問合せ下さい。【smtb-F】

詳細を確認する

【セール特価!】 【BMW R1150GS】 bitubo リアサスペンション XZX92

価格157982円

■商品番号00063560■商品概要!--taxtax--シリンダー:シングルチューブ窒素封入タイプ 外径45mm/ピストン40mmロッド径:14mmプリロード:油圧式無段階コンプレッション:12クリックリバウンド:7クリック車高調整:10mm・ホースジョイントリザーバータンク・アンチフリクションスチールボディー・アンチフリクションブッシュ&ロッド・アルミCNC削り出しヘッドパーツスプリングカラー:ブラック■適合車種▼BMWR1150GS 99-03 ■注意点font color=#FF0000予めご了承ください。/font

詳細を確認する

【BMW R1150GS】 MUPO AB2 リアサスペンション フレックスタイプ

価格179820円

■商品番号A02BMW024■商品概要油圧プリロードアジャスター付です。製造国:イタリア構成パーツは削り出し製。■適合車種▼BMWR1150GS ADVENTURE ■詳細説明レーシングフィールドで蓄積されたノウハウをフィードバックしたサスペンションはストリートからスポーツ走行レベルをカバー。純正サスペンションに限界を感じたらお試し下さい。■注意点※取付は必ず専門の業者に依頼して下さい。

詳細を確認する

ページ:TOP / 1 /2 /3 /4 /5 /