【BMW HP2 ENDURO】 OHLINS リアサスペンション

価格139436円

■商品番号BM688■商品概要使用部位:リア・シリンダー構造:シングルチューブ・ピストン径:46mm・ピギーバック式リザーバータンク搭載・リバウンド(伸側)減衰力調整機能:あり・コンプレッション(圧側)減衰力調整機能:低速域/高速域独立調整可能・2つのピストンを搭載しプログレッシブな減衰特性を発揮タイプ形状:S46PR1C2Q1弊社取扱のオーリンズはカロッツェリア ジャパンの正規輸入品です。■適合車種▼BMWHP2 ENDURO 06 ■詳細説明【S46 リアショックアブソーバーの主な特徴・メリット】・車種別専用設計・スクーターからツアラー、ハイパースポーツまで幅広いラインナップ・シングルチューブ&多段積層バルブにより、全速度域において正確で安定した減衰力を発生・高い加工精度と高品質素材による優れた初期作動性・適正なスプリングプリロード量と、リニアなフィーリングのシングルレートスプリング・完全分解設計コンセプト。オーバーホールすることで性能の回復が可能・オプションスプリングを多数設定。ライダーや車両に合わせたセッティングが可能■注意点font color=#ff0000弊社取扱のオーリンズ製品は全てカロッツェリアジャパンの正規輸入品です。/font※画像はイメージです。ご購入に際しましては、表記しております各種諸元ををよくご確認の上お買い求め下さい。また、商品説明のテキストについては、当該グレードの代表モデルのものとなっておりますので、こちらも改めてスペックをよくご確認下さい。

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【BMW HP2 Megamoto】 Matris リアサスペンション モノショック

価格150584円

■商品番号009-MB306.24IS■商品概要仕様:Type-K+HP■適合車種▼BMWHP2 Megamoto 07-10 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

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【BMW HP2 ENDURO】 Matris リアサスペンション モノショック

価格150584円

■商品番号009-MB306.24IS■商品概要仕様:Type-K+HP■適合車種▼BMWHP2 Megamoto 07-10 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

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【BMW HP2 Megamoto】 Matris リアサスペンション モノショック

価格123285円

■商品番号009-MB306.24K■商品概要仕様:Type-K■適合車種▼BMWHP2 Megamoto 07-10 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

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【BMW HP2 ENDURO】 Matris リアサスペンション モノショック

価格123285円

■商品番号009-MB306.24K■商品概要仕様:Type-K■適合車種▼BMWHP2 Megamoto 07-10 ■詳細説明・Monoshock M46K・選び抜かれた素材Matrisリアモノショック M46Kに採用する、ダンパーヘッド、ピストン、シリンダーは勿論、プリロードアジャスターナット、ダブルナットに至るまで、全てのパーツには、軽量・高強度を誇る超ジュラルミン7075を使用し、無垢材より高精度のマシンカットを経て、ハードアルマイト処理が施され高い耐久性が与えられています。・NC切削ボディMatrisは、市場のショックユニットのボディの大多数を占める鋳造ボディを採用せず、鋳造に比べ高コストにもかかわらずNC切削を採用しました。これには下記に述べるように幾つかの理由があります。まず、圧倒的に高強度であること。鋳型に流し込まれ成型される鋳造に比べ、無垢材よりの削り出しは強度面で大変優れており、過酷な条件下で使用されるサスペンションには最適な選択といえます。そしてそれはレースユースは勿論のこと、長年使用され、耐久性が必要とされるストリートユースにおいてこそ大きなアドバンテージとなるでしょう。次に、プロファイルの変更が容易であること。鋳型を用いないNC切削では、コンピュータによるプロファイルの変更が容易にできます。これは細やかなバージョンアップが可能であるとともに開発費用の削減を実現、結果的により優れた商品を市場に送り出すことを可能としました。そして、非常に美しいということ。耐久性を得るために施されたハードアルマイト加工と切削されたジュラルミンが持つシャープなラインと艶。ナットやリザーバタンクの内側まで徹底的に肉抜きされ贅肉を削ぎ落とされたボディは、高価なスーパースポーツのリプレイスパーツ群においても抜群の存在感を放ち、ユーザーの所有欲を満足させる仕上がりです。・クロームコーティングピストンロッドM46Kモデルのピストンロッドはクロームコーティング仕様。・2ウエイ調節機構M46Kモデルは減衰調整をよりわかりやすくするため、圧側、伸び側の2ウェイ機構とし、車種により車高調整機能を装備。※ 一部の車種は車高調整機能がありません。・油圧プリロードアジャスターM46Kモデルは一部のモデルを除き、油圧プリロードアジャスターの装着が可能です。またモデルにより油圧プリロードの形状が異なります。詳しくはラインナップ表をご覧ください。油圧プリロード ビルトインタイプ・チッソガス封入リザーバタンクピストンロッドの激しい動きによって発生するキャビテーションを防止するため、全ての機種に可能な限り大型のチッソガスタンクが付属します。シリンダー内部を高圧に保つことでキャビテーションを防止、高い耐久性を発揮、セッティングの誤差発生を防止します。■注意点※画像はイメージです。実際との商品とは異なりますので予めご了承ください。

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TOURATECH ツラーテック【HP2スポーツ用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW HP2 タイプ:エクストリーム

価格240096円

●メーカー品番:01-044-5888-0●適合付帯条件:BMW・HP2●備考:The Touratech Suspension Extreme shock absorber ranks in the absolute premium class of suspension components. This Extreme shock absorber for the BMW HP2 is perfectly suited to touring and riding with frequent dramatic changes in loading and riding conditions, and the most extreme demands. The Extreme shock absorber is fitted with a position sensitive damping system (PDS), which utilises a second damping piston to provide hydraulic protection against bottoming out. Even fully laden with luggage under the most extreme off-road conditions, the bike will not bottom out and the shock absorber is protected against mechanical overload. Damping characteristics change depending on the road surface. When riding under most conditions, the shock absorber is comfortably adjusted for a less strenuous ride, before the PDS kicks in for the last portion of the shock absorber stroke.For you, this means that the Extreme adjustment range can accommodate any luggage volume from a tail bag to a fully loaded luggage system and/or pillion passenger. You can easily and quickly restore the bike’s balance via a hand wheel that adjusts the spring preload. The very fine damping adjustment on the external reservoir lets you adjust the suspension effectively and precisely to suit your personal riding style at any time, on any condition of road, and for any purpose - whether motorways, main roads, winding country lanes, off-road sections, long-distance travel with lots of luggage or for a snappy, daring riding style. You will experience a completely new ride feel on your motorbike.Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW HP2.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the matching component for the front of the BMW HP 2 is the=> Progressive replaceable fork springs, BMW HP2 01-040-7408-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.Characteristics of the Touratech Suspension Extreme shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles.=> Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids - oil and nitrogen - allowing them to work separately.*** As a result, the shock absorber response is finer.*** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks).*** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

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TOURATECH ツラーテック【HP2エンデューロ用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW HP2 タイプ:エクストリーム

価格240096円

●メーカー品番:01-044-5888-0●適合付帯条件:BMW・HP2●備考:The Touratech Suspension Extreme shock absorber ranks in the absolute premium class of suspension components. This Extreme shock absorber for the BMW HP2 is perfectly suited to touring and riding with frequent dramatic changes in loading and riding conditions, and the most extreme demands. The Extreme shock absorber is fitted with a position sensitive damping system (PDS), which utilises a second damping piston to provide hydraulic protection against bottoming out. Even fully laden with luggage under the most extreme off-road conditions, the bike will not bottom out and the shock absorber is protected against mechanical overload. Damping characteristics change depending on the road surface. When riding under most conditions, the shock absorber is comfortably adjusted for a less strenuous ride, before the PDS kicks in for the last portion of the shock absorber stroke.For you, this means that the Extreme adjustment range can accommodate any luggage volume from a tail bag to a fully loaded luggage system and/or pillion passenger. You can easily and quickly restore the bike’s balance via a hand wheel that adjusts the spring preload. The very fine damping adjustment on the external reservoir lets you adjust the suspension effectively and precisely to suit your personal riding style at any time, on any condition of road, and for any purpose - whether motorways, main roads, winding country lanes, off-road sections, long-distance travel with lots of luggage or for a snappy, daring riding style. You will experience a completely new ride feel on your motorbike.Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW HP2.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the matching component for the front of the BMW HP 2 is the=> Progressive replaceable fork springs, BMW HP2 01-040-7408-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.Characteristics of the Touratech Suspension Extreme shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles.=> Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids - oil and nitrogen - allowing them to work separately.*** As a result, the shock absorber response is finer.*** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks).*** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

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TOURATECH ツラーテック【HP2エンデューロ用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW HP2 タイプ:エクストリーム

価格240096円

●メーカー品番:01-044-5888-0●適合付帯条件:BMW・HP2●備考:The Touratech Suspension Extreme shock absorber ranks in the absolute premium class of suspension components. This Extreme shock absorber for the BMW HP2 is perfectly suited to touring and riding with frequent dramatic changes in loading and riding conditions, and the most extreme demands. The Extreme shock absorber is fitted with a position sensitive damping system (PDS), which utilises a second damping piston to provide hydraulic protection against bottoming out. Even fully laden with luggage under the most extreme off-road conditions, the bike will not bottom out and the shock absorber is protected against mechanical overload. Damping characteristics change depending on the road surface. When riding under most conditions, the shock absorber is comfortably adjusted for a less strenuous ride, before the PDS kicks in for the last portion of the shock absorber stroke.For you, this means that the Extreme adjustment range can accommodate any luggage volume from a tail bag to a fully loaded luggage system and/or pillion passenger. You can easily and quickly restore the bike’s balance via a hand wheel that adjusts the spring preload. The very fine damping adjustment on the external reservoir lets you adjust the suspension effectively and precisely to suit your personal riding style at any time, on any condition of road, and for any purpose - whether motorways, main roads, winding country lanes, off-road sections, long-distance travel with lots of luggage or for a snappy, daring riding style. You will experience a completely new ride feel on your motorbike.Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW HP2.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the matching component for the front of the BMW HP 2 is the=> Progressive replaceable fork springs, BMW HP2 01-040-7408-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.Characteristics of the Touratech Suspension Extreme shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles.=> Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids - oil and nitrogen - allowing them to work separately.*** As a result, the shock absorber response is finer.*** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks).*** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

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TOURATECH ツラーテック【HP2スポーツ用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW HP2 タイプ:エクストリーム

価格240096円

●メーカー品番:01-044-5888-0●適合付帯条件:BMW・HP2●備考:The Touratech Suspension Extreme shock absorber ranks in the absolute premium class of suspension components. This Extreme shock absorber for the BMW HP2 is perfectly suited to touring and riding with frequent dramatic changes in loading and riding conditions, and the most extreme demands. The Extreme shock absorber is fitted with a position sensitive damping system (PDS), which utilises a second damping piston to provide hydraulic protection against bottoming out. Even fully laden with luggage under the most extreme off-road conditions, the bike will not bottom out and the shock absorber is protected against mechanical overload. Damping characteristics change depending on the road surface. When riding under most conditions, the shock absorber is comfortably adjusted for a less strenuous ride, before the PDS kicks in for the last portion of the shock absorber stroke.For you, this means that the Extreme adjustment range can accommodate any luggage volume from a tail bag to a fully loaded luggage system and/or pillion passenger. You can easily and quickly restore the bike’s balance via a hand wheel that adjusts the spring preload. The very fine damping adjustment on the external reservoir lets you adjust the suspension effectively and precisely to suit your personal riding style at any time, on any condition of road, and for any purpose - whether motorways, main roads, winding country lanes, off-road sections, long-distance travel with lots of luggage or for a snappy, daring riding style. You will experience a completely new ride feel on your motorbike.Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW HP2.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the matching component for the front of the BMW HP 2 is the=> Progressive replaceable fork springs, BMW HP2 01-040-7408-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.Characteristics of the Touratech Suspension Extreme shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles.=> Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids - oil and nitrogen - allowing them to work separately.*** As a result, the shock absorber response is finer.*** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks).*** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

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TOURATECH ツラーテック【HP2メガモト用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW HP2 タイプ:エクストリーム

価格240096円

●メーカー品番:01-044-5888-0●適合付帯条件:BMW・HP2●備考:The Touratech Suspension Extreme shock absorber ranks in the absolute premium class of suspension components. This Extreme shock absorber for the BMW HP2 is perfectly suited to touring and riding with frequent dramatic changes in loading and riding conditions, and the most extreme demands. The Extreme shock absorber is fitted with a position sensitive damping system (PDS), which utilises a second damping piston to provide hydraulic protection against bottoming out. Even fully laden with luggage under the most extreme off-road conditions, the bike will not bottom out and the shock absorber is protected against mechanical overload. Damping characteristics change depending on the road surface. When riding under most conditions, the shock absorber is comfortably adjusted for a less strenuous ride, before the PDS kicks in for the last portion of the shock absorber stroke.For you, this means that the Extreme adjustment range can accommodate any luggage volume from a tail bag to a fully loaded luggage system and/or pillion passenger. You can easily and quickly restore the bike’s balance via a hand wheel that adjusts the spring preload. The very fine damping adjustment on the external reservoir lets you adjust the suspension effectively and precisely to suit your personal riding style at any time, on any condition of road, and for any purpose - whether motorways, main roads, winding country lanes, off-road sections, long-distance travel with lots of luggage or for a snappy, daring riding style. You will experience a completely new ride feel on your motorbike.Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW HP2.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the matching component for the front of the BMW HP 2 is the=> Progressive replaceable fork springs, BMW HP2 01-040-7408-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.Characteristics of the Touratech Suspension Extreme shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles.=> Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids - oil and nitrogen - allowing them to work separately.*** As a result, the shock absorber response is finer.*** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks).*** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

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TOURATECH ツラーテック【HP2メガモト用】Touratech サスペンション リア用ショックアブソーバー BMW HP2 タイプ:エクストリーム

価格240096円

●メーカー品番:01-044-5888-0●適合付帯条件:BMW・HP2●備考:The Touratech Suspension Extreme shock absorber ranks in the absolute premium class of suspension components. This Extreme shock absorber for the BMW HP2 is perfectly suited to touring and riding with frequent dramatic changes in loading and riding conditions, and the most extreme demands. The Extreme shock absorber is fitted with a position sensitive damping system (PDS), which utilises a second damping piston to provide hydraulic protection against bottoming out. Even fully laden with luggage under the most extreme off-road conditions, the bike will not bottom out and the shock absorber is protected against mechanical overload. Damping characteristics change depending on the road surface. When riding under most conditions, the shock absorber is comfortably adjusted for a less strenuous ride, before the PDS kicks in for the last portion of the shock absorber stroke.For you, this means that the Extreme adjustment range can accommodate any luggage volume from a tail bag to a fully loaded luggage system and/or pillion passenger. You can easily and quickly restore the bike’s balance via a hand wheel that adjusts the spring preload. The very fine damping adjustment on the external reservoir lets you adjust the suspension effectively and precisely to suit your personal riding style at any time, on any condition of road, and for any purpose - whether motorways, main roads, winding country lanes, off-road sections, long-distance travel with lots of luggage or for a snappy, daring riding style. You will experience a completely new ride feel on your motorbike.Facts at a glance:=> This shock absorber is configured and adjusted ready for use based on our experience with the BMW HP2.=> The parameters are: vehicle weight / shock absorber pivot point / design constraints / test rides.=> This shock absorber is designed for a rider’s weight including luggage of up to 100 kg.=> As with all suspension solutions, the rear and front of the motorbike should be modified together.=> In this case, the matching component for the front of the BMW HP 2 is the=> Progressive replaceable fork springs, BMW HP2 01-040-7408-0=> If only one component is changed, optimal handling will not be achieved.Characteristics of the Touratech Suspension Extreme shock absorber:=> The shock absorber body is made of aluminium.*** This keeps its weight to a minimum.=> All assemblies and components are designed for intense use on heavy touring motorcycles.=> Special low-friction seals are fitted.*** As a result, there is very little wear and the shock absorber has a long service life.=> Strong stainless steel bushings for the securing bolts are fitted to the spring eye.*** They make sure the securing bolt is seated firmly with no play even under maximum loads.=> Floating piston design. The floating piston separates the damping fluids - oil and nitrogen - allowing them to work separately.*** As a result, the shock absorber response is finer.*** Precise, high-performance damping even with very high damping frequency (bad roads, dirt tracks).*** Shock absorber cools better. *** Minimal restrictions for the shock absorber’s fitting position on the motorbike.=> The damper settings were developed in line with Touratech’s experience and requirements.*** They are based on many miles travelled and experiences gained from use by the Touratech Race Team.=> QR barcode on the shock absorber contains individual shock absorber data.*** Simply scan with a smartphone to access the specific information for the shock absorber.*** Information on the shock absorber’s factory settings is always available. Can be reset if incorrectly adjusted. The basic setup fitted here is designed for riders up to 100 kg including luggage. Modifications are possible for a heavier rider (more than 100 kg) and/or if the bike is usually ridden with a passenger / with luggage. In this case, we individually modify the shock absorber to meet your needs by fitting a spring with a higher spring rate.●写真注意:※画像はイメージです。●納期:メーカー取寄せ商品のため完売の際は納期にお時間頂きます。また、販売終了の場合もございますので予めご了承下さい。【smtb-F】

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【セール特価!】 【BMW HP2 ENDURO】 bitubo リアサスペンション CYU32

価格157982円

■商品番号00070078■商品概要!--taxtax--シリンダー:シングルチューブ窒素封入タイプ 外径45mm/ピストン40mmロッド径:16mmプリロード:油圧式12mm/24クリックコンプレッション:(H)20クリック (L)24クリックリバウンド:24クリック車高調整:8mm・ホースジョイントリザーバータンク・アンチフリクションスチールボディー・アンチフリクションブッシュ&ロッド・アルミCNC削り出しヘッドパーツスプリングカラー:ブラック※画像はイメージです。■適合車種▼BMWHP2 ENDURO 06-07 ■注意点font color=#FF0000予めご了承ください。/font

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【BMW HP4】 バルターモトコンポーネンツ フォークアジャスター カラー:レッド カラー:レッド カラー:レッド カラー:レッド

価格7560円

■商品番号VMC-GRFX02-RD■商品概要◆素材:アルミ (CNC削りだし)◆左右2点セット、六角レンチカラー:レッド■適合車種▼BMWS1000RR 09-14 HP4 09-14 ▼KAWASAKIZX-6R NINJA [ニンジャ] 98-02 ▼YAMAHATDM900 08-13 YZF-R6 06-07 YZF-R6 99-04 ■詳細説明CNC削り出しでの繊細なつくりに、アルマイト加工とレーザー加工での美しい仕上がりとなっています。こちらの商品はフロントフォークのプリロード調整を工具などを使用せず調節することができます。製品の100%をイタリアで生産するレーシングメーカー「バルターモトコンポーネンツ」。MotoGP、SBKのトップチームへのパーツ供給をはじめ、常に世界の最前線で活躍しているプレミアムブランドです。国内4メーカー、およびドゥカティ、アプリリア、トライアンフ、BMW、などの数多くのスポーツバイク向けにハイエンドな機能パーツをラインナップしています。■注意点※画像1のアップ画像はカラー:ブラック、レッド、ゴールド、画像2はカラー:レッド、ブラック、画像3のアップ画像はカラー:ブルーです。車種により形状が異なります。※在庫がない場合は、納期は約2ヶ月前後かかります。

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【BMW HP4】 OHLINS 倒立フロントフォーク FG R&T 200

価格303623円

■商品番号FGRT202■商品概要タイプ形状:FG R&T NIX弊社取扱のオーリンズはカロッツェリア ジャパンの正規輸入品です。■適合車種▼BMWHP4 10-14S1000RR 10-15■詳細説明【FG R&T フロントフォークの主な特徴・メリット】・ピストンを大径化。新開発の30mmカートリッジデザイン・伸側・圧側減衰の分離独立(NIXシステム)によりスイッチング性能が向上・すべての調整をニューデザインのトップキャップに集約・セッティングスピードが飛躍的に向上・ボトムパーツ一体型キャリパーブラケットのさらなる軽量化・新型と容易に認識できるニューデザイン・トップからエンドまでの重量配分を最適化■注意点font color=#ff0000弊社取扱のオーリンズ製品は全てカロッツェリアジャパンの正規輸入品です。/font※こちらの商品はレースユース専用です。※画像はイメージです。

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BMW HP2 MegaMoto(07年〜) ローダウントルクロッド シルバ−(15mmダウン) r's gear(アールズギア)【02P05Oct15】

価格45047円

【適合車種】BMW HP2 MegaMoto【適合年式】07年〜key:トルクロッドzero196476スペック:約15mmダウン注意事項※水冷のR1200 シリーズには取り付け出来ません。※スタンドハイトブラケットを取り付けている場合、十分な傾きを得られない事があります、ご注意ください。( 安定しない場合はスタンドハイトブラケットを取り外すようにしてください。)※RnineT(アールナインティ)には取付け出来ません。【商品名】ローダウントルクロッド シルバ−(15mmダウン)【商品番号】R15-BB00-0001【メーカー】r's gear(アールズギア)【車種メーカー】BMW(ビーエムダブリュー)【適合車種】BMW HP2 MegaMoto【適合年式】07年〜

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BMW HP2 MegaMoto(07年〜) ローダウントルクロッド ブラック(15mmダウン) r's gear(アールズギア)【02P05Oct15】

価格45047円

【適合車種】BMW HP2 MegaMoto【適合年式】07年〜key:トルクロッドzero196476スペック:約15mmダウン注意事項※水冷のR1200 シリーズには取り付け出来ません。※スタンドハイトブラケットを取り付けている場合、十分な傾きを得られない事があります、ご注意ください。( 安定しない場合はスタンドハイトブラケットを取り外すようにしてください。)※RnineT(アールナインティ)には取付け出来ません。【商品名】ローダウントルクロッド ブラック(15mmダウン)【商品番号】R15-BB00-0001-B【メーカー】r's gear(アールズギア)【車種メーカー】BMW(ビーエムダブリュー)【適合車種】BMW HP2 MegaMoto【適合年式】07年〜

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ハイパープロ HYPERPRO ステッカー 横 230x120mm BMW R1200S 06-08 HP-P35

価格756円

メーカ品番: OEM品番/クロスリファレンス:-色:-素材:-サイズ:-種別・規格:HP-P35 ステッカー 横 230x120mm内容物:-適合車種:-注意事項:-◆ハイパープロステッカーです。備考:※お取り寄せ商品はメーカー在庫の商品となりますので、数量は常に変動しています。品切れの場合もございますので、予めご了承下さいます様お願い致します。-

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【オーリンズ】 BMW S1000RR 2010-15 HP 2010-14 倒立フロントフォーク“FG R&T” 【FGRT202】FG R/T NIX【送料無料!】

価格303523円

【OHLINS】【オーリンズ】【サスペンション】【バイク用】BMW S 1000 RR 2010-15 HP 2010-14 倒立フロントフォーク“FG R&T” 【FGRT202】FG R/T NIX 新デザイン トップキャップ(NIX)従来から大きな進化を果たしたことを伺えるトップキャップ。レーシングカートリッジと同デザインのトップキャップは左右独立した減衰力調整とスプリングプリロード、すべての調整を行います。 ボトム一体型キャリパーブラケットアルミ鍛造素材を切削加工したボトムパーツ。高剛性と軽量化を目的に最新のレーシングフォークと同手法のキャリパーサポート部とボトムパーツを一体化させました。これまでよりさらに徹底して贅をそぎ落とした極限のアピアランスは美しいの一言に尽きます。 フィンデザインアウターチューブ美しいマシンフィニッシュ、定番のゴールドアルマイトが施されたアウターチューブ。肉厚を最適化し、高剛性と軽量化を高次元で融合しました。レーシングフォークFGRと同手法の高剛性と軽量化を両立させた“フィン”デザインを採用。 チタンコートインナーチューブφ43チタンコート表面のインナーチューブ。何工程にも及ぶ入念な下地処理により、極限まで高められた低フリクションロス化を実現。また、クロームコートに比べ、2倍の表面硬度を可能にしました。 ※HP4への装着について この製品は車両への装着は可能ですが、DDC非対応のため警告ランプが常時点灯します。よってレース目的以外での使用は推奨しておりません。 スペック 品番:FGRT202 フォーク全長:740mm 基準オイルレベル:150mm スプリングレート:10.0N/mm 基準プリロード量:7mm 圧側減衰力調整有効段数:20段階 伸側減衰力調整有効段数:20段階 OHLINS 倒立フロントフォーク“FGRT200シリーズ ワンウェイ化により様々なメリットを生むNIX(ニックス)システム NIX最大の特徴は左右同じ構造を持ち、それぞれが伸び側と圧側の減衰力発生を担っていることである。 唯一の違いは減衰力を生み出すシムスタック、ピストン、チェックバルブ、それとシリンダーチューブホールが上下逆転しているということ。 逆転配置が伸び側/圧側のキャラクターを決定している。 縮みストローク時、“COMP”側ではオイルがピストンとシムスタックを通過する際に減衰が発生する。 方の“REB”側では1ウェイのチェックバルブとシリンダーチューブホールを抜けるため、減衰力は発生しない。伸びストローク時には“COMP”側と“REB”側が右図のように上記と全く逆のオイルフローを行う。 モーターサイクルのフロントフォークは左右のフォークがアッパーブラケット、ロアーブラケット、アクスルシャフトにより強固に連結されている。 よって左右のフロントフォークは常に同じストローク運動を繰り返しており、縮み/伸びのストロークはNIX構造のフロントフォーク片側ずつでまかなうことができる。 FGRT200シリーズフロントフォークの主な特徴・メリットピストンを大径化。新開発の30mmカートリッジデザイン 伸側・圧側減衰の分離独立(NIXシステム)によりスイッチング性能が向上 すべての調整をニューデザインのトップキャップに集約 セッティングスピード向上 ボトムパーツ一体型キャリパーブラケットのさらなる軽量化 新型と容易に認識できるニューデザイン トップからエンドまでの重量配分を最適化

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【オーリンズ】 BMW S1000RR 2010-15 HP 2010-14 倒立フロントフォーク“FG R&T” 【FGRT212】FG R/T NIX ブラックモデル【送料無料!】

価格303523円

【OHLINS】【オーリンズ】【サスペンション】【バイク用】BMW S 1000 RR 2010-15 HP 2010-14 倒立フロントフォーク“FG R&T” 【FGRT212】FG R/T NIX 新デザイン トップキャップ(NIX)従来から大きな進化を果たしたことを伺えるトップキャップ。レーシングカートリッジと同デザインのトップキャップは左右独立した減衰力調整とスプリングプリロード、すべての調整を行います。 ボトム一体型キャリパーブラケットアルミ鍛造素材を切削加工したボトムパーツ。高剛性と軽量化を目的に最新のレーシングフォークと同手法のキャリパーサポート部とボトムパーツを一体化させました。これまでよりさらに徹底して贅をそぎ落とした極限のアピアランスは美しいの一言に尽きます。 フィンデザインアウターチューブ美しいマシンフィニッシュと特徴であるブラックアルマイトが施されたアウターチューブ。肉厚を最適化し、高剛性と軽量化を高次元で融合しました。レーシングフォークFGRと同手法の高剛性と軽量化を両立させた“フィン”デザインを採用。 チタンコートインナーチューブφ43チタンコート表面のインナーチューブ。何工程にも及ぶ入念な下地処理により、極限まで高められた低フリクションロス化を実現。また、クロームコートに比べ、2倍の表面硬度を可能にしました。 ※HP4への装着について この製品は車両への装着は可能ですが、DDC非対応のため警告ランプが常時点灯します。よってレース目的以外での使用は推奨しておりません。 スペック 品番:FGRT212 フォーク全長:740mm 基準オイルレベル:150mm スプリングレート:10.0N/mm 基準プリロード量:7mm 圧側減衰力調整有効段数:20段階 伸側減衰力調整有効段数:20段階 OHLINS 倒立フロントフォーク“FGRT200シリーズ ワンウェイ化により様々なメリットを生むNIX(ニックス)システム NIX最大の特徴は左右同じ構造を持ち、それぞれが伸び側と圧側の減衰力発生を担っていることである。 唯一の違いは減衰力を生み出すシムスタック、ピストン、チェックバルブ、それとシリンダーチューブホールが上下逆転しているということ。 逆転配置が伸び側/圧側のキャラクターを決定している。 縮みストローク時、“COMP”側ではオイルがピストンとシムスタックを通過する際に減衰が発生する。 方の“REB”側では1ウェイのチェックバルブとシリンダーチューブホールを抜けるため、減衰力は発生しない。伸びストローク時には“COMP”側と“REB”側が右図のように上記と全く逆のオイルフローを行う。 モーターサイクルのフロントフォークは左右のフォークがアッパーブラケット、ロアーブラケット、アクスルシャフトにより強固に連結されている。 よって左右のフロントフォークは常に同じストローク運動を繰り返しており、縮み/伸びのストロークはNIX構造のフロントフォーク片側ずつでまかなうことができる。 FGRT200シリーズフロントフォークの主な特徴・メリットピストンを大径化。新開発の30mmカートリッジデザイン 伸側・圧側減衰の分離独立(NIXシステム)によりスイッチング性能が向上 すべての調整をニューデザインのトップキャップに集約 セッティングスピード向上 ボトムパーツ一体型キャリパーブラケットのさらなる軽量化 新型と容易に認識できるニューデザイン トップからエンドまでの重量配分を最適化

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リアシングルショック(S46PR1C2Q1)2006年用 OHLINS(オーリンズ) BMW HP2 Enduro【02P05Oct15】

価格151200円

メーカー在庫欠品中の場合は納期のご連絡を別途させていただきます。key:リアショックzero194189●シリンダー形式…シングルチューブ ●ピストン口径…46mm ●ピギーバック式のリザーバータンクを搭載しています。 ●リバウンド(伸び側)減衰調整機能を搭載しています。 ●コンプレッション(圧側)減衰調整機構が低速域と高速域を独立して行なえる2ウェイ調整を搭載しています。 ●2つのピストンを搭載し、プログレッシブな減衰特性を発揮します。 ●写真はイメージです。車種により実際の商品とは異なる場合がございます。品名リアシングルショック(S46PR1C2Q1)2006年用型番O3-BM688メーカーOHLINS(オーリンズ)適合車種/年式HP2 Enduro(2006)備考●商品の納期、商品についてご不明な点等ございましたらお気軽にお問い合わせください。

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(クーポン配布中) ハイパープロ BMW S1000RR('12)用 モノショック ピギーバック/HPA付き 22390036

価格155210円

メ ー カ ー ハイパープロ 商 品 名 BMW S1000RR('12)用 モノショック ピギーバック/HPA付き 品番 22390036 商品内容 ■「フルシチュエーションサスペンション」として、ストリートからサーキットまで走行シチュエーションを問わず、走りを楽しみたいライダーにオススメのハイパープロ リアショック。リアショックの性能は、その80%がスプリングによって決まるといわれています。スプリングメーカーであるハイパープロが独自設計するスプリングレートには、長時間のライディングで発生する疲労の原因を取り除く工夫が盛り込まれています。 ■ショックタイプ : モノショック■タイプ名称 : ピギーバック(Q) HPA付き■ピストン直径(mm) : 46■油圧プリロード アジャスター : あり■JANコード : 4538792736648 適合  BMW S1000RR('12) PBBM001 pbxsus ハイパープロ∇20121206-1

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(クーポン配布中) ハイパープロ BMW S1000RR('09-'11)用 モノショック ピギーバックHPA付 22390020

価格156690円

メ ー カ ー ハイパープロ 商 品 名 BMW S1000RR('09-'11)用 モノショック ピギーバックHPA付 品番 22390020 商品内容 ■「フルシチュエーションサスペンション」として、ストリートからサーキットまで走行シチュエーションを問わず、走りを楽しみたいライダーにおすすめのハイパープロ リアショック。サスペンションの動きに合わせてバネレートが常に変化し、細かなギャップを吸収するしなやかな動きと高荷重でのコーナリングやフルブレーキングでも踏ん張る強さを兼ね備えます。■ショックタイプ : モノショック■タイプ名称 : ピギーバックHPA付き■ピストン直径 : 46mm■JANコード : 4538792656816 適合  BMW S1000RR('09-'11) PBBM001 pbxsus ハイパープロ∇20080929-122390020

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BMW S1000RR Active Line(09〜11年) ストリートボックス モノショック 463Q ピギーバックボディー HPA付 ハイパープロ(HYPER PRO)【02P05Oct15】

価格168264円

【適合車種】BMW S1000RR Active Line【適合年式】09〜11年※画像はイメージとなりますので実際の商品と異なる場合がございます。詳しくはセット内容をご確認くださいませ。key:モノショックzero194076※画像はイメージとなりますので実際の商品と異なる場合がございます。詳しくはセット内容をご確認くださいませ。【タイプ】モノショック日本仕様に設定されたリアショックとフロントスプリング、さらにハイパープロの秘密がわかるオリジナルDVD(非売品)などを1セットにしたキットボックス。リアショックとフロントスプリングをそれぞれ単品で購入するよりお得に、ハイパープロの魅力を堪能できます。【ストリートボックス セット内容】リアショックフロントスプリングフロントフォークオイルフロントフォークグリスオリジナルDVD「ALL ABOUT HYPERPRO」(非売品)ステッカー(横×4、Hロゴ×2)オリジナルバンダナプリロードレンチ車種専用マニュアル(セッティングデータ付き)保証書タイプ:ピギーバック油圧プリロードアジャスター:付き【商品名】ストリートボックス モノショック 463Q ピギーバックボディー HPA付【商品番号】H11-22490004【メーカー】ハイパープロ(HYPER PRO)【車種メーカー】BMW(ビーエムダブリュー)【適合車種】BMW S1000RR Active Line【適合年式】09〜11年

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BMW S1000RR Active Line(12年) ストリートボックス モノショック 463Q ピギーバックボディー HPA付 ハイパープロ(HYPER PRO)【02P05Oct15】

価格168264円

【適合車種】BMW S1000RR Active Line【適合年式】12年※画像はイメージとなりますので実際の商品と異なる場合がございます。詳しくはセット内容をご確認くださいませ。key:モノショックzero194076※画像はイメージとなりますので実際の商品と異なる場合がございます。詳しくはセット内容をご確認くださいませ。【タイプ】モノショック日本仕様に設定されたリアショックとフロントスプリング、さらにハイパープロの秘密がわかるオリジナルDVD(非売品)などを1セットにしたキットボックス。リアショックとフロントスプリングをそれぞれ単品で購入するよりお得に、ハイパープロの魅力を堪能できます。【ストリートボックス セット内容】リアショックフロントスプリングフロントフォークオイルフロントフォークグリスオリジナルDVD「ALL ABOUT HYPERPRO」(非売品)ステッカー(横×4、Hロゴ×2)オリジナルバンダナプリロードレンチ車種専用マニュアル(セッティングデータ付き)保証書タイプ:ピギーバック油圧プリロードアジャスター:付き【商品名】ストリートボックス モノショック 463Q ピギーバックボディー HPA付【商品番号】H11-22490002【メーカー】ハイパープロ(HYPER PRO)【車種メーカー】BMW(ビーエムダブリュー)【適合車種】BMW S1000RR Active Line【適合年式】12年

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BMW S1000RR Active Line(09〜11年) リアショック T463Q ピギーバックボディー HPA付 ハイパープロ(HYPER PRO)【02P05Oct15】

価格160056円

【適合車種】BMW S1000RR Active Line【適合年式】09〜11年key:リアショックzero194076ショックタイプ:モノ油圧プリロードアジャスター:付きタイプ名:ピギーバック Q型タイプNo:463Qハイパープロ独自開発の“コンスタントライジングレート”をもつスプリングは、純正ショックのプリロード調整をするだけで、体重50kgのライダーにも90kgのライダーにも同じ乗りやすさと安全を提供します。その“コンスタントライジングレート”スプリングを開発したメーカーが、スプリング性能を100%引き出すリアショックユニットを完成させました。【商品名】リアショック T463Q ピギーバックボディー HPA付【商品番号】H11-22390020【メーカー】ハイパープロ(HYPER PRO)【車種メーカー】BMW(ビーエムダブリュー)【適合車種】BMW S1000RR Active Line【適合年式】09〜11年

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